NURAQILAH COLLECTIONS****CADAR 100% COTTON MURAH : STOK CADAR 100% CITTON QUILT SIZE QUEEN ADA 300 SET

Wednesday 9 April 2014

STOK CADAR 100% CITTON QUILT SIZE QUEEN ADA 300 SET

Alhamdulillah,
Stok cadar kami yang diorder telah sampai 300 set ready stok,  dropship ready stok ada 2,000 set dan masih ada 130set akan sampai 2 minggu lagi.
Kami amat mengalu-alukan kepada para usahawan muda yang berhasrat untuk memulakan perniagaan cadar cotton quilt hubungi kami di 0126576156/0122591038 (prefer whatsapp) . Kini kami telah meningkatkan pembelian secara borong daripada 1000:set sebulan kepada 2000 set sebulan berikutan permintaan yang tinggi terhadap cadar 100% cotton quilt. Kami merupakan ONE STOP CENTRE bagi pelbagai jenis design yang berada dipasaran. Kepada pengedar borong kami ketahuilah ANDA amat bertuah kerana bertemu dengan kami kerana kami telah menyediakan kepada anda design yang uptodate serta ready stok tanpa perlu menunggu dan menanti kehabisan stok.
Kepada pembeli secara runcit juga,  ingin saya katakan ANDA amat bertuah kerana bertemu dengan kami kerana kami memberikan harga runcit yang termurah dipasaran online.
Kami juga ingin menyatakan ANDA bertuah lagi sekali kerana produk kami edarkan merupakan cadar cotton quilt yang berkualiti serta murah. Pembeli dan pengedar kami amat berpuas hati dengan cadar yang kami edarkan. Kami amat berterima kasih kepada pengedar borong dan agen dropship kami yang telah menyokong kami.  Semoga Nuraqilah Collections bisa memberi manafaat kepada lebih ramai usahawan muda dan menyediakan perkhidmatan yang baik serta diberkati dan diredhai hendaknya.

Ikhlas
Aidawati Baharuddin
Pengasas Nuraqilah Collections